Organizacja konferencji biznesowej to dobry sposób nie tylko na poznanie się z potencjalnymi klientami, ale również szansa na pokazanie się z jak najlepszej strony. Dzisiaj nie musimy korzystać z ciasnych sal konferencyjnych naszych firm czy też wyjeżdżać daleko poza miasto – obecnie najlepsze sale konferencyjne dostępne są w zasięgu ręki. Jak poradzić sobie z organizacją takiego wydarzenia w Warszawie?
Omijaj centrum miasta!
Podstawą w organizacji konferencji czy spotkania biznesowego w Warszawie jest… omijanie centrum miasta. Hałas, korki i gwar nie sprzyjają spotkaniom. Dodatkowo mogą dotknąć nas niespodziewane sytuacje, takie jak wypadki drogowe. Wystarczy jedno takie zdarzenie, a którykolwiek z naszych gości utknie na mieście i nie zdąży na czas. Oczywiście rezygnacja ze spotkania w centrum to także spora oszczędność. Ceny w centrum bywają bardzo wysokie. Znacznie lepszym pomysłem jest wybranie hotelu czy sal konferencyjnych w odleglejszych dzielnicach, takich jak Okęcie. Doskonałą propozycją będzie hotellord.pl, znajdujący się blisko lotniska Okęcie.
Dobra lokalizacja to nie wszystko!
Rezygnacja ze ścisłego centrum przyniesie nie tylko sporą oszczędność dla naszego portfela, ale również większą swobodę, lepsze terminy oraz możliwość znalezienia miejsca parkingowego bez trudu. Najlepsze hotele oferują sale konferencyjne, które można na bieżąco dopasowywać do potrzeb danych klientów. Sale uzupełniono o nowoczesny sprzęt audiowizualny, WI-FI. Istotne jest także to, że topowe hotele zaproponują doskonałe ceny za połączoną opcję konferencji oraz noclegów. Goście biznesowi z pewnością będą zachwyceni możliwościami, jakie dają takie miejsca. Po długim dniu spędzonym na szkoleniach warto skorzystać ze strefy SPA.