Stojaki na ulotki cieszą się, coraz częstszym zainteresowaniem, ze strony małych firm. Jest to tania metoda promocji swojej działalności. Bardzo bezpieczna dla kosztów wydanych na reklamę. Z góry wiemy bowiem, ile można przeznaczyć w naszej firmie na zakup takich stojaków. Wiemy też, ile można będzie przeznaczyć na drukarnię firmy reklamowej, która wyprodukuje dla nas określoną potrzebną nam ilość materiałów promocyjno-reklamowych. Taka przewidywalność może dać wiele spokoju osobie, która zdecyduje się na taką metodę autopromocji.
Warto zyskać więcej
Można zyskać więcej, jeżeli stojaki na ulotki będą ustawione w miejscach powszechnie dostępnych dla przechodzących ludzi. Mało tego można spotęgować efekt reklamy, jeżeli miejsca te będą znajdowały się w pobliżu przechodzenia naszych potencjalnych klientów. Z pewnością ulotki firmy, która np. zajmuje się dystrybucją past do zębów, przyniosą lepszy efekt w prywatnym biurze jakiegoś dentysty niż np. w kwiaciarni. Kolejnym elementem jest estetyka naszych stojaków. Niech ich wygląd będzie zachęcający dla oka klienta. Wiadomo, że stojak wykonany z materiałów o czarnym odcieniu niekoniecznie będzie przyciągał damskie oko. Tutaj wychodzi na pierwszy plan personalizacja stojaków na ulotki do produktów, które będą promować. Wiadome jest, że ulubione kolory kobiet to róże, błękity i słoneczne odcienie żółtego. Panowie szukający produktów z kategorii firm wulkanizacyjnych lub innych motoryzacyjnych usług, bardziej zwrócą uwagę na stojak w kolorze nasyconego ciemniejszego niebieskiego, czerni lub ciemnej nasyconej czerwieni.
Istnieje więcej czynników w reklamie
Kolejną rzeczą, której poprawienie może przynieść większy zysk z korzystania ze stojaków na ulotki, jest rodzaj stojaku. Stojaki dostępne są w kilku podstawowych wersjach, które różnią się swoim kształtem. Kobiety z pewnością docenią kształty łagodne. Mężczyźni zaś docenią stojaki na ulotki, które będą funkcjonalne i mające bardziej mechaniczne możliwości i kształty. Nie wolno więc zapominać o żadnym z wyżej przedstawionych elementów, jeżeli chcemy zmaksymalizować zyski z autopromocji z użyciem stojaków na ulotki. Można jeszcze wspomnieć o czynniku zwiększonej czytelności z perspektywy oglądającego je klienta. Chodzi tutaj o to, aby jeżeli to możliwe stojaki miały funkcję wyeksponowania pojedynczych ulotek w wyraźniejszy w stosunku do reszty sposób. Nikt przecież nie będzie chciał tarcic czasu na podchodzenie i szukanie czegoś dla siebie w złożonych w stosy ofertach reklamowych. Warto wykorzystać wszystkie możliwości reklamowe.
Artykół współtworzony przez: http://www.brooklyn.pl/Stojaki-na-ulotki/stojaki-na-ulotki.html